sobota, 17 grudnia 2011

Dentysta ortodoks

Z radością informuję, że mój ząb został wyleczony, a w poniedziałek uregulowałem rachunek. Spóźniłem się do doktora ponieważ załatwiałem sprawy wizowe w ministerstwie, kiedy przyszedłem doktor zapytał czy nie pójdę z nim do kościoła zapalić świeczki. Zastanawiałem się o co chodzi i do jakiego kościoła mamy pójść(tyle ich tutaj)? Okazało się, że właśnie rozpoczął się "adwent" u ortodoksów i dlatego Ninos chce iść do Grobu Pańskiego(czyli określenie kościół, a raczej KOŚCIÓŁ, znaczy tu tyle co Grób Pański). W Bazylice było bardzo mało ludzi także czekaliśmy tylko 2min na wejście. Zapaliliśmy świeczki, pomodliliśmy się, a wychodząc weszliśmy na chwilę na kalwarię. Gdzie w Polsce lekarz zaprasza na modlitwę do kościoła przed wizytą- nie wiem, ale to dobra praktyka bo dostałem pięciuset-szeklową zniżkę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz